Isnin, Mei 07, 2012

Bowling Piala Dj Lin bersama Fans

5hb Mei 2012 yang lalu bertempat di Pin Junction @ E-Curve, Fan Dj Lin Cinta Mania telah menganjurkan Bowling Piala Dj Lin buat julung kalinya. Event ini telah dihadiri ramai peminat Dj Lin terdiri daripada peminat-peminat lama yang masih setia juga para peminat baru. Tak kisahlah lama atau baru yang pentingnya Bowling Piala Dj Lin bersama peminat sangat BEST dan happening.. Jom kita scroll ke bawah untuk view apa ceritanya di sepanjang event Bowling Piala Dj Lin ni..
1st shot of course gambar Presiden Cinta Mania iaitu DJ Lin bersama banner terbaru.

Yang ni pula antara para peminat baru yang telah hadir memeriahkan event pada kali ni. Selamat menyertai Fan Dj Lin Cinta Mania!!!


Artis kecil molek Amy Mastura juga secara kebetulan hadir di Pin Junction @ Curve meluangkan masa bersama keluarga beliau. Fans Dj Lin turut mengambil kesempatan bergambar bersama Amy Mastura..


Dj Lin juga turut membawa bersama putera kesayangan beliau, Nazreen ..Yang bestnya Nazreen juga turut memakai t-shirt Presiden Cinta Mania sebagai tanda sokongan pada ibunya (",)
Posing-posing fans sebelum event bermula



Sesi perkenalan dikendalikan oleh Dj Lin sendiri


Bergambar sebelum pertandingan bermula..


Bowling Piala Dj Lin bermula. Semua peserta bersemangat memperjuangkan kumpulan masing-masing.



Rehat dan menjamu selera di Pin Juncyion @ E-curve
 Inilah hadiah yang bakal menanti pemenang seperti yang telah dijanjikan..
Penyampaian hadiah kepada para pemenang disampaikan oleh abang JJ dari Suria Fm dan Dj Lin. Tahniah kepada semua pemenang.



Terima kasih kepada semua fans yang telah menjayakan event Bowling Piala Dj Lin. Jumpa kalian lagi di Bowling Piala Dj Lin tahun hadapan.



Jom komen di sini..