Rabu, Januari 04, 2012

Dj Lin di akhbar....

Assalamualaikum dan salam sejahtera pada pembaca blog Fan Dj Lin Cinta Mania..Hari ni ada story Dj Lin di akhbar Berita Harian dan Utusan Malaysia berikutan sambutan ulangtahun Dj Lin yang lalu. Jom intai-intai ceritanya..
Ni story Dj Lin di akhbar Utusan Malaysia 4hb Januari 2012 di ruangan Utusan Mega. Terima kasih banyak kepada wartawan Utusan iaitu Kak Jah dan kepada editor Tengku Khalidah Tengku Bidin (Along) atas suntingan berita eksklusif tentang Dj Lin. Memang best!!
Ni pula Dj lin di akhbar Berita Harian pada tarikh yang sama iaitu 4hb Januari 2012. Wartawannya adalah Hartina dan editornya adalah abang Zainuri Misfar. Jika anda pembaca setia Berita Harian bolehlah melihat artikel ini di Ruangan Hiburan. Terima kasih banyak kepada Berita Harian.
Story Dj Lin turut mendapat tempat di ruangan Murai.com dan Budiey.com. Jom baca selanjutnya di link yang telah disediakan.. 
Ada screen cap yang ika dah buat..just klik klik je dan anda akan terus ke artikel tersebut.
Thanks kepada Zyzamani (Z) atas suntingan story di Murai.com dan tak lupa juga kepada Budiey for the sharing di Budiey.com






JOM KOMEN-KOMEN KAT SINI :)