Ahad, Februari 06, 2011

MAJLIS MAKAN MALAM 1st GATHERING

Continue dari entry yang lepas (1st Gathering @ Port Dickson)..acara kemuncak gathering di PD adalah makan malam bersama Dj Lin. Dinner adalah bertemakan Warna-warni Kehidupan. Pihak penganjur turut menjemput wakil dari Glory Beach Resort untuk bersama-sama memeriahkan majlis pada malam tersebut. Makan malam 'special' tersebut turut diserikan dengan beberapa pertandingan dan acara seperti KING & QUEEN, Best Dress, cabutan nombor bertuah, Tiru Gaya Dj Lin, cipta pantun cinta,kotak beracun ,penyampaian hadiah telematch (game petang) dan acara penutup adalah exchange gift. Check it out gambar-gambar yang dah diambil oleh best camerawoman kami..

Niza selaku MC pada malam itu

Dj Lin bergambar dengan Pn.,wakil dari Glory Beach Resort
haaa jangan tak percaya adik handsome dua orang ni peminat Suria Cinta juga
wajah riang ria fans Dj Lin
slot yang paling funny sekali malam tu adalah Tiru Gaya Dj Lin.. volunteer dikehendaki tiru gaya Dj Lin on air. Macam-macam gaya yang ada..ada juga yang tak habis-habis ambil 'feel'..(sapelah tu ek?..teeettt). Yang tersalah sebut pun ada (Megahertz plak daaa..) Yang macam baca berita pun ada juga.. :)
 Hmm apa-apa pun semua yang take part memang sporting!! sebab fan Dj Lin adalah yang terbaik!! Cayalah..
Menarik tau hadiah yang Dj Lin nak bagi untuk game yang beliau aturkan. Hadiahnya adalah barang-barang milik peribadi kak lin sendiri. Sure kak lin sayang barang-barang tu kan, tapi beliau nak bagi barang-barang tersebut kepada para peminatnya!TAPI dengan syarat..kenalah jadi pemenang dulu :)

Inilah antara barang-barang yang jadi rebutan pada malam tersebut
Para Peserta tiru gaya Dj Lin
Ni wajah-wajah ceria para pemenang...


Best kan?? Semua happy.. yang penting bukan rebutkan hadiah semata-mata tetapi nilai persahabatan yang terjalin sesama ahli fan club yang lebih utama. Itulah yang buatkan event ni jadi happening sangat dan jadi kenangan yang terindah.

Selesai dinner, no more activity lagi..nanti takut pula menganggu penghuni hotel yang lain..masing-masing pun dah keletihan. Next morning sebelum check out hotel kami sempat  lagi bergambar beramai-ramai..hmm rasa tak nak balik je tapi masing-masing ada tugas dan kerja keesokan harinya. Jumpa lagi next event ya!!!