Isnin, Februari 07, 2011

SAMBUTAN ULANGTAHUN & KARAOKE (part 2)

Continue from entry SAMBUTAN ULANGTAHUN DAN SESI KARAOKE BERSAMA DJ LIN, entry kali ni nak share bersama all fans gambar-gambar yang di ambil semasa event. So, acara kemuncak event ni mestilah moment masa sambut birthday Dj Lin. Thanks pada Syarikat Rakaman FMC yang sponsor kek dan  Redbox yang hadiahkan teddy bear besar kepada Dj Lin. Banyak hadiah yang Dj Lin terima dari fans dan tetamu jemputan yang hadir. Nasib baik ada suria wheel yang bawa balik hadiah Dj Lin, rasanya tak muat kereta nak bawa hadiah-hadiah tu. Check it out gambar-gambar yang di post untuk entry kali ni.

HAPPY BIRTHDAY DJ LIN!!!

DJ LIN

2 birthday cake Dj Lin

Dj Lin dengan fans yang hadir, ada ramai lagi..hmm tak muat camera
Ni antara fans yang bagi birthday present untuk Dj Lin, untung kak lin dapat macam-macam hadiah..yang mahal-mahal pun ada..Cayalah all fans..nampak semua sayang pada Dj Lin.




Bagi pihak Dj Lin juga, beliau turut banyak menyumbang dan menghadiahkan pelbagai cenderahati untuk para peminatnya yang hadir. Terdapat juga hadiah dan hamper barangan yang di sponsor oleh beberapa syarikat antaranya  birthday cake 3KG tajaan Syarikat Rakaman FMC, hamper barangan dari Syarikat Rakaman Music Valley, Tayangan Unggul (20 cenderahati eksklusif memuatkan barangan cenderahati antaranya T-shirt dan lain-lain), cenderahati hamper barangan jamu, balsam dan kopi pracampur dari Jamu Mak Dara, voucher SPA (Rug Gaya Spa) dan RM500 voucher dari Skin Club serta hamper barangan dari Syarikat Rakaman Nova Music. Banyak kan? Hmm ada juga fans yang tak muat tangan bawa balik banyak cenderahati pada malam tersebut. Mana tak banyaknya sebab ada fans yang menang karaoke, menang game, dapat cabutan bertuah serta goodie bag eksklusif dari Dj Lin untuk setiap tetamu yang hadir. Thanks a lot to Dj Lin dan syarikat-syarikat yang menaja khas untuk event ni. Ok, gambar di bawah ni antara hadiah-hadiah yang terdapat pada malam tersebut. Semuanya khas untuk tetamu dan fans bertuah yang hadir.




Hmm inilah antara happy faces yang dapat hadiah masa event malam tu. Happy kan they all? Congrats pada yang menang dalam acara yang dipertandingkan dan congrats juga pada yang dapat big gift cabutan bertuah. Pada yang dapat small gift tu jangan ketawakan tau sebab walaupun kecil tapi mahal dan ada 'special meaning'.

Fan Dj Lin memang terbaik. All sporting, semuanya setia hingga tamat majlis. Walaupun majlis tamat agak lewat namun semua nampak masih bertenaga dan tetap ceria dari mula sampai hingga waktu nak balik. Maklumlah fans Dj Lin semuanya layan Suria Cinta sampai pukul 2 pagi, no matter la kalau habis lewat pun, its ok kan? last but not least untuk entry kali ni nak show gambar ramai-ramai yang kami ambil sebelum bertolak balik. Suka view gambar ni, terasa rapatnya sesama fans..
english say>Friendship forever!
chinese say>Yǒuyì cháng cún, 
Indian say>Hamēśā kē li'ē maitrī, 
Japanese say>Yūjō eien ni 
Arabian say>Assodaqu ilal abad
Walau apapun bahasa yang digunakan maknanya tetap sama, PERSAHABATAN SELAMANYA...